As part of the e-commerce upgrade, digital commerce and communication with partners is being upgraded, and a B2B portal with e-commerce for strategic partners is being established. The goal of the project is to provide greater efficiency, lean business and speed up related backlog processes in a traditional industrial company, thereby increasing competitiveness and performance in key international markets.
Javni razpis za vzpostavitev ali nadgradnjo elektronskega poslovanja v MSP v obdobju 2017-2018 »E-POSLOVANJE 2017-2018«
Izvajalec JR: SPIRIT Slovenija
Opis operacije z namenom in cilji operacije
V okviru celotnega projekta elektronskega poslovanja bodo nadgrajena naslednja področja:
- Elektronska izmenjava med partnerji
- Digitalizacija nastopov na sejmih
- Spletne strani za tuje trge in spletna trgovina
- Produktno-prodajni video
- Krepitev kompetenc-usposabljanja
Spletne strani za tuje trge in spletna trgovina
Popolnoma na novo bomo vzpostavili spletno stran s spletno trgovino, ki bo namenjena našim kupcem (B2B), ki naročajo naše izdelke samo takrat, ko jih potrebujejo, to je v kateremkoli času dneva in kateremkoli dnevu v tednu. To je mogoče samo s spletno trgovino, ki podpira in pohitri vse zaledne procese v tradicionalnem industrijskem podjetju. Seveda bo trgovina več jezikovna (angleščina, nemščina, srbščina, ruščina).
Cilji vzpostavitve spletne strani za dodatne tuje trge
V okviru vzpostavitve spletne strani za dodatne tuje trge bo Turna s celostno nadgradnjo elektronskega načina poslovanja in komuniciranja z obstoječimi, novimi in potencialnimi strankami:
- lažje vstopalo v globalne verige vrednosti;
- lažje vstopalo na trge, kjer še ni prisotno;
- povečalo mednarodno konkurenčnost poslovanja;
- izboljšalo in pospešilo interakcijo s poslovnimi partnerji v tujini;
- učinkoviteje pošiljalo in zbiralo informacije;
- informiralo in izobraževalo zainteresirano javnost z ažurnimi in preglednimi informacijami o obsegu storitev in rešitev, o novostih v ponudbi, razvoju trendov in novih možnostih
- nadgradilo in razširilo podporo obstoječim marketinškim in prodajnim aktivnostim;
- dodatno izpostavilo kombinacijo vrhunskega znanja, strokovnosti in zanesljivosti v vlogi poslovnega partnerja, razvojnega partnerja ali dobavitelja;
- ter izboljšalo odnose v celotni dobavni verigi.
Cilji vzpostavitev B2B portala za partnerje s spletno trgovino
V okviru vzpostavitve B2B portala s spletno trgovino za strateške partnerje za dodatne tuje trge bo Turna poleg doseganja ciljev, zadanih v okviru vzpostavitve spletnih strani za tuje tge dosegalo še naslednje cilje:
- Zagotoviti specializiran in personaliziran kanal za poslovanje, za komunikacijo in 24/7 izmenjavo informacij ter dokumentov.
- Enostavna in hkrati odlična uporabniška izkušnja, ki bo omogočala intuitivno uporabo spletne trgovine vsem uporabnikom ne glede na njihovo računalniško in digitalno znanje.
- Informirati in izobraževati uporabnike z ažurnimi, koristnimi, strokovnimi in zanimivimi informacijami o novostih v ponudbi, razvojnih prebojih, trendih v razvoju na področju izdelkov in storitev, ki jih Turna izvaja.
- Izpostaviti ključne prednosti portala: enostavno naročanje rezervnih delov, oddaja povpraševanja, hiter dostop do cenikov, personaliziran dostop do dokumentacije (vsak registriran uporabnik – partner ima svoj nabor vsebin in dokumentacije), pregled nad aktivnostmi (uporabnik – moj profil), 24/7 dosegljivost.
- Vsebinsko in funkcionalno podpreti podajanje navodil za uporabo ter možnost komuniciranja uporabnikov z administratorji portala (pomembno zaradi tega, ker je vsaj v fazi 1 spletna trgovina namenjena samo obstoječih partnerjem in se v njej ni mogoče registrirati, temveč dostop dodeli urednik iz Turne).
- Enostavna vsebinska struktura spletne trgovine, iz katere bo mogoče hitro razbrati poudarke ter se orientirati po spletnem mestu.
Rezultati operacije "TURNA e-poslovanje"
Projekt e-poslovanja je prvi v nizu ukrepov na področju konsistentne in procesno povezane informacijske podpore z namenom izboljšanja delovanja ključnih procesov v podjetju, kar se nedvomno odraža v boljšem in predvsem vitkejšem poslovanju podjetja, večji konkurenčnosti in uspešnosti na ključnih mednarodnih trgih.
V okviru izvajanja teh ukrepov pa je bilo izvedeno tudi:
- Prilagojenost spletnih mest za različne naprave in resolucije (prilagodljiv dizajn) ter upoštevanje cilja enostavne uporabe tudi na mobilnih napravah in tablicah.
- Varnost spletnih mest z uvedbo SSL certifikata (splente strani so dosegljive na varnem, https naslovu).
Operacijo delno financira EU, in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020.